En uppdatering...

Haha oj oj oj säger jag bara. Fest på piggis igår som kan sammanfattas som ganska lyckad, kommer ihåg praktist taget allt och ingenting. Hur timmarna kan försvinna bara sådär är en märklig grej, men jag antar att det går fort när man har roligt... 

Ska bara städa av lite här nu och sedan åka till Söderby och trimma hästarna inför morgondagens tävling. Blir ju nämligen fest ikväll igen, alltså inte hos mig utan hos en annan deltagare ur 9B. Innan det blir det middag med Micki och typ 5 girls till eftersom hon åker tillbaka till Umää imorgon. Tack föressten Micki för att du kom ner till min inflyttningsfest, gryyymt <3

Sen kanske jag borde trycka in några sovtimmar någonstans, vore nog bra med tanke på att tävlingarna drar igång halv åtta imorgon bitti...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för inatt:) sova vore skönt å göra, blev inte så många timmar. gick direkt till stallet när ja kom hem... vi ses imorgon!kramis

2009-03-07 @ 15:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0