V 24

Ny vecka framför mig och jag tror att även denna bjuder på roliga upptåg! Trögast blir det nog idag då jag har min sista tenta imorgon och måste sistaminutenplugga... Men gör jag bara det så kan jag unna mig sommarlov sen :D

Imorgon ska alltså tentan skrivas! Sedan blir det kvällsträning hos Helena... Måste träna Hijo och skulle även behöva ta med Canon (om de har någon muppgrupp som man kan platsa i med lilla barbiehästen). Tessi insisterar på kryssning på onsdag och om hon ordnar det är inte jag den som bangar! Vi får se hur det blir med den saken :) Till helgen blir det tävling för min del. Canon och Lina ska starta på lördag och Me Hijo på söndag! Det ska bli superkul :D

Nu måste jag beta av alla instuderingsfrågor som ligger och väntar på mig på skrivbordet, ju tidigare jag börjar desto tidigare borde jag väl få dem överstökade (?) BAH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0