Regn och hoppning!

Shiiit vad det har regnat idag!! Jag har redan blivit dyngsur typ 4 gånger och än är det inte slut... Regnet verkar dock hålla sig i luften just nu, säkert bara för att jag sitter inomhus nu och en kvart framåt, så om en sisädär 20 minuter kommer det antagligen stå som spön i backen igen...

Hur blöt jag än blivit och hur irriterande det än må vara så kan det inte få mig att tappa humöret idag. Har nämligen hoppat Hijo för första gången sedan Falun! Kommer fortsätta att ha ett stort smile på läpparna hela dagen tack vare de kanske 8 sprången jag tog nere i ridhuset för en timme sedan. Det är något visst med Hijo, han blir liksom bara bättre för varje gång han hoppar och jag läääängtar tills jag ska tävla honom igen, nästa helg!



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0