Uppdatering!

Bloggen kan inget annat än att komma i kläm nu när den svenska sommaren är som allra bäst. Att sätta sig inomhus och blogga känns ganska långt borta. Skulle ju i och för sig kunna ta med laptopen med ut i solen, men nej, den kan nog drabbas av solsting då (han kan vara rätt känslig...).

Men nu befinner jag mig i alla fall inomhus. Har tagit plats på den högra sidan i den lite mindre soffan, det som normalt sätt brukar vara just min plats. Anna brukar ligga i den stora soffan. Hon är inte hemma nu, så jag skulle kunna välja den stora om jag ville, men jag tror ändå att jag sitter kvar i den lilla, jag trivs i den lilla...

Eftersom middagen fick en fridag idag så sitter jag och äter kellogs K direkt ur paketet, fan va oseriöst. Ett typiskt student-beteende skulle jag gissa. Men jag tycker att det är okej, bättre än att dricka direkt ur mjölkpaketet, för det är absolut inte okej! Man får inte dricka direkt från juicen heller! Jag skulle kunna sträcka mig till att det är okej att dricka ur en 1,5 liters-flaska, men då ska man vara 100% säker på att ingen annan har druckit ur den innan eller kommer att dricka ur den efter!
 
Bara en grej till, imorgon jobbar jag min sista dag för att sedan ta semester, underbart ! ! ! ! ! ! !


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha håll dig du till din lilla soffa ;-)

2009-06-30 @ 02:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0