Satans träningsvärk.

Jag tror att jag tog mig vatten över huvudet igår när jag först löpte i 55 minuter för att sedan träna en häst hemma och två hästar hos Helena. Att jag avslutade med just Canon gjorde verkligen att den lilla styrka jag fortfarande hade kvar i låren försvann snabbare än kvickt. Behöver jag säga att det värker i benen idag?

Jag vet att det är självvalt att överanstränga mig på det här viset. En grej som även den är självvald och kommer göra det hela ännu värre är att jag ska upp på klackar redan ikväll... Ska nämligen på Björn Axéns hårvisning på Café Opera och din kan man bara inte gå med sneakers.

Tror ni ipren biter på träningsvärk?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0