Regn regn regn å skittävling.

Gårdagen var ju ingen hit... Utomhus i spöregn hela dagen för att på eftermiddagen göra en start i 1,30 och få tvärnit på andra hindret. Haha, gör jag det här frivilligt?
Hijo ville inte alls vara med, han är lite för divig för att hoppa på en nerdränkt utebana i 10 graders kyla och ihållande regn verkar det som. Efter den lilla insidenten på hinder nummer två hoppade jag om det och sedan även hinder nummer tre innan jag tackade för mig och gick ut. Som tur var så fick jag i alla fall åka hem nästan direkt efter, Moa var bara tvungen att rida in och hämta sitt andra pris på sin andra start för dagen. På så sätt var det ändå värt det, tror att Moa och Goose kom på 13 placering i 1,20 och sedan på 4e i deras debut i 1,30 (det går bra nu kompis det går bra nu...). Kul att man ger bort en häst till lillesyrran och sedan får stryk av henne, va fan!


BUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0