Midsommar i backspegeln.

Haha okeeej. Sammanfattningsvis kan jag se tillbaka på midsommarafton 2009 som regnig och kaosig. Landet... Landet som klingar så fint när man säger det. Låter bara så fridfullt? Lugnt och fridfullt? Eeeeh ne!

Trafikolycka med fyrhjuling - cross i bagaget spårade det på Ekeby igår runt midnatt, eller till och med tidigare. Bönder mötte Stockholmare och ingen ljuv musik uppstod vad jag kan minnas... Slagsmål? Fylla? Gråt? och såklart regn regn regn. Jag och Anna höll oss dock lugna, rutinerade som vi är ;)

Avslutade kvällen med "Vi hade i alla fall tur med vädret - Igen". Tror att Anna såg klart den, men själv somnade jag som en stock i soffan eftersom klockan då passerat 03?

Mycket står fortfarande oklart vad gäller gårdagen, men det var i alla fall god mat och stundtals väldigt trevligt! Nu har jag bara stallsysslorna kvar innan jag kan åka hem till Piggis och ta igen mig. Bjussar på några pics :)



Besökte min Farfar påvägen ner <3


Jag och Chili



Spela spela spela, tävla tävla tävla. Alltid!


Fredrikssonshuset


Medan festspårning var ett faktum utanför posade Anna på toaletten.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gillar att du får det o låta som om det var jag som ville in på toan o ta massa kort... Vem är egentligen med på flest kort va??? =O

hahaha

2009-06-21 @ 17:52:36
URL: http://kassakossa.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag gillar att du får det o låta som om det var jag som ville in på toan o ta massa kort... Vem är egentligen med på flest kort va??? =O

hahaha

2009-06-21 @ 17:52:53
URL: http://kassakossa.blogg.se/
Postat av: malin

Jag kan säga att det är utan tvekan DU! Kan beror på att jag höll i kameran ;)

2009-06-21 @ 19:31:50
URL: http://sopowerless.blogg.se/
Postat av: malin

Bra föressten att du lämnar två likadana kommentarer ifall att jag skulle glömma att läsa den ena...

2009-06-21 @ 19:32:36
URL: http://sopowerless.blogg.se/
Postat av: Anna

Tror du att jag frivilligt lägger in två kommentarer...

Du har lagt upp en vild på mig, O alla andra tusen bilder på dig??? VART TOG DOM VÄGEN???

2009-06-21 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0