Kanondag!

Det går bra nuuuu!!!

Moa och Goose vann ett wildcard till Falsterbo idag! Jag är sååå stolt (och tar åt mig lite ära för trimmningshjälpen i veckan och bangången imorse ;))! Skönt för Hijo att få sällskap ner till Skåne om två veckor :) Jag läääängtar verkligen till Falsterbo nu, det ska bli så grymt kul!

Hijo har föressten kännts fin i helgen, har dock fått ett nedslag i varje klass men är trots det nöjd med rundorna. Bus-Hijo, som tänkte hoppa ut genom fönstret på lastbilen imorse... Det kunde slutat riktigt illa men eftersom han är stencool i situationer där vilken annan häst skulle få panik så löste det sig. Han fastnade med båda fötterna i krubban framför sig på lastbilen och slog i huvudet i taket så att en lampa gick i bitar. Även om han oftast är världens bästa,  vore det skönt om han ibland kunde inse att han faktist inte är en odödlig superman...

Imorgon blir det tävlingsledigt för mig. Ska bara mingla runt på Runsten, fota lite och skriva till lokaltidningen och TT. Blir chilligt det ;)



Duuuktiga!! (Observera den fräsiga skylten på domartornet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0