Vibrato är till salu!

Visade Vibbe idag för spekulanter och tänkte att jag kunde plussa llite för honom här om det är någon som letar häst!

Han är ju mest dressyrriden men säljs nu som hopphäst eftersom han har så stort potensial inom grenen! Hoppar med fantastiska bakben och mycket scoop! Behöver dock mer rutin när det kommer till tävling. Är född -00 och har hoppat regelbundet sedan i våras. Startad ett antal gånger upp tom 120 med bra resultat. Helt klart kapacitet för mycket större klasser! 1,76 hög men väldigt lydig och lättreglerad.

Väldigt bra också pris, så hade jag inte haft upp över öronen för mycket som det redan är hade jag nog funderat på att köpa honom till mig själv.

Nu ska jag stampa med Anna i köket och sedan göra mig iordning för fest! Woho woho! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0