Day number 3

Dag 3 i Falsterbo.

Jag var ute och trimmade med Prince charming tidigare idag. Han kändes väldigt fin, men trots det ville jag inte sluta rida... Det är en speciell känsla att bara få rida runt och ta del av atmosfären här. Väldigt roligt att jag har med mig just Hijo också eftersom han är en väldigt speciell häst för mig! Och imorgon gäller det för oss, kval numero uno! Ska jag vara ärlig så kan det gå precis hur som helst, beror helt på dagsform och humör. Vi är ganska lika, jag och Hijo (han ska dock alltid vara värst...), så om vi kan sammarbeta med varandra och fokusera fullt ut så kanske det kan gå riktigt bra... Det blir till att se imorgon!

Idag ligger allt fokus på Moa och Goose! Gårdagen var lite av en besvikelse eftersom han petade två hinder i omhoppningen. Jag som alltid trott att Goosen vaccinerades mot nedslag i tyskland då han aldrig varit typen som river men igår fick han tråkigt nog med sig både hinder nummer 13 och 14 även fast Moa red bra... Kan bli så ibland, hästarna har väll rätt att missa de med ibland. Hoppas på att de får till en bra runda idag för att kunna kvala till finalen i alla fall.

Nu måste jag hjälpa little sis att gå banan. Håll tummarna för henne nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0