Torsdag kväll eller fredag morgon!

Mina fötter värker satan just nu. Alltså varenda gång jag har varit ute lovar jag mig själv att "aldrig mer..." (ungefär den relationen som Tess har till alkohol, och jag oxå ibland...). Alkohol och höga skor, man liksom älskar dem och hatar dem på samma gång!

Alkoholen har jag klarat av att hålla mig sams med idag, eftersom den tog lite övertag igår... Däremot har fötterna inte klarat av kvällen med bravur. Från vin framför slottet till Fridays till Sture till Piggis med ett tidigt avslut kl. 02.00 och fötterna är knappt i fungerbart skick då jag vill ta mig från ett rum till ett annat i lägenheten, illa illa illa åååå! Hoppas bara på bättre funktion i fötterna imorgon då jag måååste springa minst en mil för att inte riskera att säcka ihop totalt bara för att jag har semester!

Ska spela lite Chicka med Ana Banan.. Hinner tyvärr inte kontrollläsa inlägget då hon sitter mitt emot mig vid köksbornet med en aning uns av hets i blicken. Vågar inge annat än att bara stänga ner och börja spela med de kort jag precis blivit tilldelad... ÅÅ BAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0