Shopping is up next.

Alltså kul att jag helt seriöst kunde vrida ur mitt linne när jag för en halvtimme sedan kom tillbaka efter en timmes joggingtur. Shiiit vad varmt!!!

Haha men nu har jag i alla fall duschat och ska strax åka och shoppa med Anna, Falsterbo om en vecka juuu, LÄÄÄNGTAR!! Kan ju säga att jag lär ta med stora resväskan då det ska rymmas kläder för tävling, vanlig träningsridning, läktarkläder, shopping i Danmark-kläder, FESTKLÄDER (!), joggingkläder osv osv... Kommer även behöva reservera ett eget skåp i lastbilen för att få plats med alla skor! Haha det här kräver planering kan jag säga ;)

Måste kila nu innan anna får spader på mig då jag redan är 1,5 h sen (ooopps..!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0