Resultat kval 1.

Nu har jag ridit!

Det gick sådär, fick tre bommar ner, skulle gissa att det i alla fall är en bom för mycket för att kunna kvala till lördagens final. Hijo hoppade fint men är fortfarande inte riktigt i toppform... Vi jobbar nu vidare mot Hammarös 6årsklasser och Sthlms horse games 6årsklasser. Kommer även att rida en gång till här i Falsterbo imorgon eftersom jag behöver massa mer rutin :) Hoppas kunna avsluta med ett lite bättre resultat än 12 fel då.


Moa rev föressten sista hindret igår och får inte heller rida final, tråkigt jag tycker att hon bara haft otur till skillnad från mig som helt enkelt inte var tillräckligt bra idag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0