Redan vaken eeh.

Vad är det som håller på att hända med mig? Jag undrar faktist vad det är för ett monster som jag håller på att förvandlas till när ANNA (som kan sova längst i hela världen) väcker MIG kvart i två och undrar om det inte är dags att gå upp... HAHA KVART I TVÅ???? Snacka om att jag bräckt mitt tidigare rekord på typ elva med flera timmar!!

Stopp stopp stopp nu får det vara bra, jag ska ju faktist rida Falsterbo om en vecka och kan inte fortsätta bete mig såhär oseriöst! Blir till att sova på Söderby ikväll, det blir mamma och pappas lagade mat (börjar tröttna på fil tre mål om dagen nu...), det blir inte en droppe vin eller någonting annat innehållande alkohol och framförallt blir det till att lägga sig tidigt, helst före midnatt!

Tack Anna för skjutsen och väckningen och disken, vad skulle jag göra utan dig, min ett år yngre bonusmamma? :) Och tack Micki Baisen för att du is still doing the kaoooos haha hoes over broes, niggahhoeee!


YES WE DOOO! HAHA


KAOS! <3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0