Packning på schemat.

Det finns gamla låtar som är och alltid kommer att vara grymt bra. Lyssnar just nu på Fight for your honor, den är absolut en sådan låt, en låt som jag kommer kunna lyssna på om 20 år och fortfarande älska!

Ska strax ner och fortsätta packa eftersom vi åker till Hammarö på tisdag! Lastade på 160 kg hö på bilen igår och när jag precis staplat alla balar skulle jag bara dra ett spännband runt, för att försäkra mig om att de höll sin plats även på resan. Jag satte ena foten i krubborna och hoppade upp på balen högst upp som självklart då ramlade ner tillsammans med fyra andra balar, själv flög jag rakt ner i lastbilsgolvet som (som tur är) är i gummi... Haha så jäkla fult, tur att jag var själv och ingen såg mig ;)


Just like a knight in shining armor
From a long time ago
Just in time I'll save the day
Take you to my castle far away


I am the man who will fight for your honor
I'll be the hero that you're dreaming of
Gonna live forever knowing together
That we did it all for the glory of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0