Olåååst?

Ytterdörren var olåst när jag kom hem! Det värsta är inte att den var olåst utan det fatum att Anna inte sovit hemma i natt, vilket innebär att det var jag som glömde låsa den tidigare. Alltså hur tänkte jag då??

Nog om våran olåsta ytterdörr som nu istället är låst. Sitter och lyssnar på 21 guns och försöker att mentalt förbereda mig för en joggingrunda. Det tar liksom emot lite idag eftersom jag slöade större delen av falsterboveckan och sen är det  lite väl kvavt ute just nu och så är min handsfree trasig. Mycket talar liksom emot just idag...

ÅÅ bara att bita ihop antar jag, ska bara vila lite på soffan först, kanske kolla facebook eller ringa Tessi, men sen sen blir det joggingbyxor på. Punkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0