Lets talk about sex baby!

Jag åkte tillbaka till Söderby nu, blev liksom bara en snabbvisit på Piggis eftersom det var så tråkigt när inte Anna var hemma. Anna var ju lite bissi typ hela eftermiddagen och början av kvällen. Både jag och Ina har försökt nå henne på telefon utan framgång. När vi för kanske en timme sedan satt på Olearys i Handen fick vi svar på varför:

- Asså Malla du ringde precis när vi... och Ina (som ringde säkert några timmar innan) du ringde oxå när vi var fullt upptagna...

M-P med familj är bortresta och Ida och jag spenderar ju natten på Söderby nu så jag föreslog att Anna kunde passa på att vara hos oss med den nya vakten om hon ville eftersom det känns sådär att vakna av att det är full action i sovrummet bredvid haha. Men då svarade hon:

- Haha jag vet fan inte om jag orkar det, är helt slut! Jag förstår hur porrskådisarna känner sig som kör hela dagarna, flera dagar i rad...

Utan att säga någon tittar Ina ner i sin sallad och vet inte riktigt vad hon ska ta vägen. Även jag blev lite lätt chockad av Annas opryda uttalande medan Lilli nog mest skrattade bort det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0