Inte lugnt - lugnt.

Äääntligen en lugn kväll. Jag gör typ ingenting, vilket det var länge sedan jag gjorde. Sjukt skönt!

Orkar inte dra några långa stories men kan säga att det har varit jättekul att ha Mulan hos mig i två dagar och att det var very fun igår kväll! Mitt knä fick sig dock en smäll efter ett misslyckat försök på limbo, dock tror och hoppas jag att det kommer hinna ge sig till Hammarö...

Måste plussa för världens bästa sambo oxå som först skrev upp oss på white-listan, sedan skjutsade hem oss efter en lyckat utekväll och dessutom (!) hade diskat våra typ 70 glas klockan 7 imorse!!! Herregud den kvinnan måste vara typ guds bästa barn ;) Love ya honey!



Snyggingarna Millan och Jenny på Piggis


Mulan!


Roomie!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahah du e ju för rolig! Jag kunde ändå inte sova plus att jag hade disk oxå!!

2009-07-26 @ 06:19:40
Postat av: Jenny

Tack snälla Anna, för att du diskade vår disk å skrev upp oss på listan... vi ses i Hammrö malin, hoppas knät mår bättre då!

2009-07-26 @ 07:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0