Det regnar i Hammarö!

Det är som Jenny säger, det känns som oktober här i Hammarö. Det har regnat och regnat och regnat och blåst och åskat och blixtrat och regnat ännu mer...

Efter gårdagens starter var jag så blöt att det droppade ifrån mina kläder bara jag rörde mig lite... Men trotts regnet gjorde vi en bra tävlingsdag! Hijo var den ända som inte riktigt var bekväm i regnet då han rev två oxrar i sexåringarnas andra kval. Hermie hoppade liksom i onsdags fantastiskt och satte ytterligare en nolla, vilket innebär final! KUL :D Lina var sjukligt laddad men skötte sig när hon väl kom in på banan och satte även hon en nolla i fyraåringarnas första kval. Spirit ville inte vara sämre och givk i mål med endast ett tidsfel...

Jenny och David Johansson bor med oss i lastbilen i veckan och gjorde även dem bra rundor igår så humöret var på topp trotts ihållande regn och dyngsura kläder.

Idag håller jag framförallt en extra tumme för Jenny som ska rida SM-kval nummer två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0