Dag typ 6, eller 7...

Okeeeej. Typ dag 6 i Falsterbo (eller är ju inne på dag sju, tidig morgon, men eftersom jag inte har gått och lagt mig än så är det dag sex, väldigt sen kväll....) Ännu en kväll på Strandbaden, bra mycket mer lyckad än igår! Mer folk och mer draaag, det gillar jag!

Började för övrigt dagen med att vandra runt på Ströget, Köpenhamn. Blev sedan middag med family på strandbaden och därefter förfest hos någon falsterbo-bo och sedan Strandbaden och därefter en snabbvisit till efterfest hos Andy och gänget...

Att poängteras bör att jag David och Ida cyklade till förfest, till Strandbanden och sedan till efterfest och sedan hem till lastbilen. Jag höll mig kvar i sadeln ända tills sista sträckan, hemväg mot lastbilen då min "cyckel på köpet" kastade av mig. Dumma dumma!

Ne nu är det dags att sova, klockan är halv 5 och fest planeras även imorgon, såklart :D Återhämtning, återhämtning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0