Anna is very skör right now!


Kom precis hem till Piggis igen efter att ha sovit på Söderby och sedan tagit hästarna på förmiddagen. Anna kom och öppnade dörren åt mig iförd bikiniöverdel och svarta trosor, håret i en knut högst upp på huvudet och ett ansiktsutryck som sätt sina piggare dagar...
Hon gick direkt ifrån dörren och satte sig utan att säga någonting i vardagsrummet. Jag frågade om hon ville ha en jordgubbe och förklarade att det nog skulle vara bra för hennes bakfylla. Men hon svarade bara lite kort:

- Jag är inte bakfull än, jag är fortfarande full!!

Haha oj oj oj det är inte lätt att vara Ana Banana alla gånger, framförallt inte just nu! Ska ta med henne till Farmor snart eftersom jag ska fota en av lägenheterna som ska hyras ut i Hägersten. Anna behöver det, hon behöver få lite frisk luft så att fyllan kan bli bakfylla för att så småningom övergå till ett normalt hälsotillstånd!



Lugnet före stormen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah det är väldigt mycke bloggande och uthänh om mig nu!

Du får mig att låta som en vaxad alkakärring som städar för jämnan! Hahahaha

2009-07-06 @ 15:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0