annandag

Jag sitter i den ena soffan i vårat vardagsrum och försöker hitta information som jag sedan kan använda till den teoretiska delen på min uppsats som ska vara klar om typ en vecka, paniiiiiik!
Anna sitter i den andra soffan och pratar i telefon, som vanligt, hennes telefon ringer verkligen i ett! Oftast är det samma snack:

Du kan ta måndagar på spyan, onsdag, fredag, lab ska stänga torsdagar, Hells, åå vem gillar Sture? Häng kvar... Hallå? Garderoberna på Hells håller på att ramla ihop. Men om du tar kassan på Laroy? Jag kan inte när hon är sjuk, hon är fan sjuk 8 av 10 gånger hon ska jobba! Vi ses ikväll, kommer förbi Spy. Lovisa? Hon är ansvarig för garderoberna på Ambasadeur. Men om du tar Sture så kan jag stå på Lab?


Tror det är något sorts stureplanssyndrom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0