Kalla söndag

Jag har verkligen frågat mig själv idag om det är värt det att verkligen ha hela 5 hästar. När det är -10 grader ute och fötterna blir så frusna att det sedan tar timmar för de att tina upp igen. Känslan av att hoppa av en 170 cm hög häst med isklumpar till fötter är inte okej, snacka om smärta när fötterna slår i marken på en stelfrusen stallplan, och jag kan lova att det inte blir bättre för häst 2 eller 3 eller 4.... Det är inte bara mina fötter som får ta stryk en sådan här dag, benen är typ blå och kinderna knallröda, jag är verkligen inte lämplig för denna kyla...

Kommentarer
Postat av: Cis

då gör man som oss, o struntar i att rida helt enkelt o fikar isf..:P

2009-01-05 @ 16:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0