Tandläkarbesök

Jag var hos tandläkaren idag... Nästa år känns det som om jag struntar i att gå till tandläkarn eftersom det enda han gör är att konstatera att det inte finns ett endaste hål i min mun, och att det är otroligt att jag aldrig haft något heller, vilket jag tycker är konstigt eftersom jag vet flera som aldrig har haft hål i tänderna, till exempel min syster Moa. Man borstar ju liksom tänderna ordentligt... I och försig skulle min syster kunna slå rekord i att borsta länge, har till och med en film på min mobil då hon dansar till Robbie Rays jullåt samtidigt som gaddarna poleras...

Tillbaka till tandläkarbesöket för det är det en grej som är lite jobbig med min tandläkare, och det är hans inställning till min undre visdomstand på högra sidan. Den är liksom cp och växer i fel riktning, vilket egentligen inte gör nått eftersom jag inte känner det.. Men trots mina tappra övertalningsförsök for toothsaving, vill han prongt ha den utdragen. Jag vågar inte säga det här till honom, men sanningen är att jag är livrädd, livrädd för nålar, livrädd för uppskuret tandkött och ett halvförlamat ansikte resten av livet. Så det här är absolut inte slutdiskuterat.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0