Stallet imorgon

Pratade precis med Ida som har gått över till sin lägenhet.. Vi har liksom flyttat hemifrån men bor fortfarande vägg i vägg haha... I alla fall, hon menar på fullaste allvar att vi ska åka härifrån senast 06.30 imorgon. Det blir lite tungt just nu, skulle inte vara några problem under tävlingssäsong då jag kan pallra mig upp både 05 och till och med 04, men just nu är jag inte i storform vad gäller morgonpigghet. Anledningen till den tidiga morgonen är våra hästar som vill ha mat exakt 07.00.

Det ska dock bli extra kul att åka till stallet imorgon eftersom jag inte har varit där sedan i tisdags, fatta vad jag saknar mina älsklingar!! Me Hijo, Mione, Linis och gamla grållen och så Canon förstås och Goose :)



Fina fina fina Linis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0