Sjuuuuk

Jag tror (och hoppas innerligt) att jag är på tillfriskningsväg nu, kan till och med andas ordentligt... Har legat i feber sedan i torsdags. Vilken jäkla helg det har varit, inte en av dem man vill lägga på minnet direkt. Det sjukaste är att jag fortfarande har feber. Hur många dagar i streck kan man egentligen ha det?
 
Har i alla fall överlevt rent psykiskt med hjälp av One tree hill och 90210. Sen betade jag och Moa av massa avsnitt Saltkråkan igår oxå, haha det är faktist roligt. Skulle man få en unge som tjorven skulle man ju adoptera bort den direkt!

Ne tillbaka till min värld av 90210, hostmedicin, näsdroppar och alvedon nu... Krya på mig. 

Kommentarer
Postat av: tess

HAHAHAAHAHAHAHHAAHAHA

2009-01-26 @ 21:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0