sammanfattning

2008 skulle kunna sammanfattas som ett av de bästa åren i mitt liv. Mycket har hänt och framförallt då mycket roligt, väldigt mycket roligt!

Började ju 2008 uppe i Sälen med alkohol, fester, snowboardåkning och mina bästa vänner. Efter det fick jag en oväntad plats på Journalisthögskolan. Gick där januari, februari för att i mars packa lastbilen och genomföra ävenetyret ITALIA! En fantastiskt rolig resa med massa tävlande (dock utan vidare framgång, men det gjorde inte så mycket...), fester och framförallt många nya vänner!
Efter Italien blev det tillbaka till skolan och sedan GBG med Scandinavium och allt som hör det till. Våren fortsatte sedan med massa roliga tävlingar som Högbo, Sundsvall, Norrköping m.m. Och i mitten på sommaren fick jag för första gången rida i Falsterbo!
Halmstadsveckan med norrortsgänget var en grym resa även den, det var så sjukt roligt med festande dygnet runt i typ en vecka, efter och förfesterna på Patrics hill var absolut i en klass för sig! GRYMT!
Efter Halmstad blev det Hammarö med lite tävlande, lite fest, lite bad och massa kortspel... Därefter åkte jag tillsammans med familjen till Hong Kong för att se på OS, verkligen en jätterolig resa!
Hösten har även den rullat på med tävlingar och utgångar om vartannat. Skaffade mig även två nya hästar och var felfri i breedersfinalen med Hijo. Sen fick jag, tack vare underbara Goose, DM-guldet även i år! Jag har även hunnit med att flytta hemifrån vilket känns som ett stort lyft, dock har ingen inflyttningsfest hunnits med än men det kommer ;)   

Avslutade detta fantastiska år i Helsingborg där en skapligt berusad mr. Z höll i alla fest-trådarna, härligt härligt!

Även om det här året har varit helt otroligt har jag höga förväntningar på nästa, jag hoppas nämligen att det blir ännu bättre ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0