Nyårsafton

Okej... Nyåret 2008-2009 då?

Väldigt kul skulle det kunna sammanfattas som. En galen roadtrip till Helsingborg på 4,5 h med fyra partysugna chicks och Brittan (såklart!) på högsta volym. Danne Zetterman hade nämligen, liksom 2006 ställt till med en nyårsfest, denna gång i självaste skåneland. Kul för övrigt att han verkar tro att jag heter syster...
Började med traditionell (och sjukt god) nyårsmiddag på en resturang inne i staden. Eller föressten så började det redan på hotellet med en flaska champagne som snabbt var uppkorkad och urdrucken, tror nästan till botten... Därefter mer champagne, hummer, oxfilé och chokladpanacotta.
Vidare till självaste festen där det var bra drag, framförallt så var det bra drag på fröken Feretti, haha sjukt roligt! Men jag kom också igång bra sen, de hade ju liksom en scen ;) Tyvärr spelades inget med Linda Bengtzing, vilket Ida tyckte var bra eftersom hon inte gillar när jag flippar ur (kan ibland tro att jag är självaste Linda B, haha!).
Tillbaka till nyåret och tillslut tillbaka till hotellet där jag och Cic pratade en del allvar medan vi tittade på våra trasiga strumpbyxor och hon tog sönder sina ännu mer. Lite blandat folk kom förbi, vissa slog sig ner och andra inte.
Efter en snabbvisit i Davids rum var vi tillbaka på golvet i hotellkorridoren, för att sedan spana in efterfesten i Zettermans och vår nya vän Andys hotellrum. Tröttnade dock ganska snart på skanksen och avslutade kvällen med att promenera runt och åka hiss med Davids Viktor ett antal gånger. När Danne sedan kom utspringades i kalsonger på våran våning, nummer två, kände jag att det var dags att tänka på refrängen, klockan var då 05.00 och de flesta hade redan däckat...

 Imorse kände jag mig, trots en intensiv natt, väldigt pigg, energin verkar liksom inte vilja ta slut här.. Var helt befriad från bakissjuka och kunde därför köra de första 20 milen utan problem. Nu är jag hemma igen, hemma på piggis och ska faktist ta och se Top Gun så fort Anna kollat klart på Madicken.


De här två männen vann varsin Ipod för bästa klädsel, absolut välförtjänt då de var grymt stiliga i sina Pilot-outfits!

Kommentarer
Postat av: Jenny

bra resume:) ses snart igen hoppas jag:)med vår nya vän!

2009-01-01 @ 20:02:51
Postat av: Malin

Haha ja, we like Andy and the boys ;)

2009-01-01 @ 20:13:05
Postat av: Cisso

woohoo, bloggerskan nämner mig på bloggen.. staaaaaaaaatus ;D

2009-01-01 @ 20:19:21
Postat av: Anonym

Tack för senast ;)

2009-01-02 @ 01:01:48
Postat av: Malin

men självklart cissi, vad vore referatet utan dig?



Haha spännande oxå med en anonym kommentar här...

2009-01-02 @ 10:16:24
Postat av: Jennifer

äsch, jag e inte så hemlig som jag ser ut... tack för dejten i korridoren där ;)

2009-01-02 @ 23:07:34
Postat av: Malin

Tack själv haha ;)

2009-01-03 @ 10:16:56
URL: http://sopowerless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0