maaat

Just nu är jag verkligen snorhungrig, vilket egentligen inte har någonting med snor att göra utan beskriver istället en viss grad av hunger, skulle kunna översättas som väldigt hungrig.

Problemet är bara att det är fel tid på dygnet att vara just hungrig. Äter jag middag nu kommer jag blir hungrig igen senare och då blir det jobbigt då istället. Jag bör nämligen inte äta efter 19. Perfekt vore det om jag orkade vänta ända tills 18.30 med middag, då ligger jag rätt i tid.  

Är det bara jag som tänker såhär, eller finns det fler?

Haha jag får helt enkelt tugga tuggummi i två timmar till. Men till och med tuggummi innehåller ju kalorier, det har i alla fall Jenny J sagt... Fast det kan inte vara mycket, man sväljer ju inte tuggummit, eller inte om man är normal i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0