Kaotisk dag.

Vilken cirkus det har varit idag, full fart kan det minst sammanfattas som. Började med kom II-tenta på morgonen (hur kan stockholms universitet på allvar lägga en tenta på en lördag morgon?).

Jag var klar där typ halv tolv och stressade direkt till stallet för att mocka och väga hö-påsar, efter det tog jag in alla 20 hästar och mötte upp Emma för att genomför en hoppträning, bestämd sedan tidigare. Linis skötte sig utmärkt :)

Hann upp till mamma och pappas hus en snabbis för att färdigställa vårens arbetsschema innan jag stressade hem igen. Direkt efter hemgången trotsade jag kylan och gav mig ut på en runda i joggingspåret. Har precis kommit hem därifrån nu!

Har hela 50 minuter till godo. Om 50 minuter får vi nämligen gäster hit, bli förfest här och sedan vidare till en större fest. Grymt men det andra ord dags att sätta fart eftersom jag avrken hunnit duscha eller äta än... Partyyyyy!  

Kommentarer
Postat av: Buster

Haha, här i Lund har vi tentor praktiskt taget bara på Lördagar och söndagar 08.00...

Så du e inte ensam om att ha ställt dig den frågan :-D

2009-01-20 @ 13:07:41
Postat av: MALIN

Haha ååå fan va jobbigt! Orka sitta och sistaminuten-plugga på en fredagkväll...

2009-01-21 @ 15:32:55
URL: http://sopowerless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0