Bjudning hos B.

Hemma efter en trevlig kväll hos Bridget, eller hos Bridgets mom and leifi... Tyvärr blev jag och Tessi typ 45 minuter sena eftersom vi tog genvägen via E4 N då vi var påväg mot Kallhäll som ligger längs med E18.
Det roliga var att vi inte kom på att vi var på fel väg förens vi passerat Stora Wäsby och kommit fram till Arlanda, trevlig liten extratripp det där. Haha det är verkligen ingen ordning på norrort, ingen ordning alls! Eller så är det mig det inte är någon ordning på, inte direkt första gången jag hälsar på hos casa de la Hellgren... Mest synd var det dock om Vera som bara var 30 minuter för senad och näst intill ihjälsvulten när vi dök upp. Tessi låg i och för sig också i risksonen för hungersnöd då hon vid Arlanda stan föreslog ett besök på Donken i all hast...
Blev trots allt en lyckad kväll och jag kan lova att ingen behövde lämna Bridgets hus hungrig i alla fall ;)

Dags att sova nu, klockan ringer 06.15 imorgon, haha varför går jag aldrig och lägger mig i tid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0