trööött

Vill inte gnälla eller så men jag måste erkänna att jag nu är fruktansvärt trött, har varit en lång helg med många vakna timmar i streck. Igår var det ju tävling för första gången sedan oktober, snacka om att jag var laddad! Klockan 05.00 lämnade vi stallplan för att sedan vara tillbaka 21.15, tilläggas bör att jag inte var klar i stallet för ens efter 22.

Imorse kändes det därför som rena sovmorgonen då klockan inte ringde för ens 06.30, haha skadad man är... I alla fall jobbet kallade idag, men nu nu nu sitter jag bara här och tar det lungt för första gången denna helg. Sitter och väntar på att klockan ska exakt 19.40 så att jag kan se reprisen av Melodifestivalen som jag missade igår :)



Me Hijo <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0