tandsjuk

Dagens aktiviteter har bestått av film, film och eh.. film. På tandkirurgens rekommendation har jag tagit det lugnt och hela tiden hållt huvudet högt, sov till och med sittandes, vilket i och försig gick sådär...

Äta får man inte heller, endast flytande och väldigt mjuk föda är okej. Dagens meny har bestått av en tallrik ananasyoghurt till frukost, löskokt havregrynsgröt med mjölk till lunch, och till middag köttsoppa på burk som jag just precis nu sitter och surplar i mig. 7 dagar ska jag hålla mig till denna flytande föda, lite tungt faktist då min fantasi inom ämnet rinnande mat inte är överflödig... En bra sak är väll att jag inte riskerar någon viktuppgång under närmaste veckan i alla fall, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0