Tandoperationsdags :S

Nu är det drygt en och en halv timme kvar tills operationen tar fart. Jag har en visdomstand som växer åt fel håll och ska därför plockas ut, idag... Jag har haft ångest över det här sedan den dagen jag fick operationstiden. Bara det att dom kallar det operation och inte "utdragning av tand" gör mig nervös. Det är inte tanden jag är bekymrad över, skiter väll i tanden, att de kommer att dela den i fyra bitar och sedan plocka ut en bit i taget spelar ingen roll. Att de ska sprätta upp tandköttet är för mig inte heller någon stor grej. Däremot det första, första och värsta, bedövningssprutan är någonting jag fasar över. Jag är fruktansvärt rädd för sprutor och kommer antagligen att bita kirurgen i ren panik. Det här blir den 5e tanden jag får utdragen och jag hoppas verkligen att det blir den sista! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0