Klarade operationen.

Back home and still alive. Haha alltså det gick faktist bra hos tandkirurgen. Han var blixtsnabb och när jag trodde att han bara skulle titta sprutade han in bedövningen, blev helt chockad! Men jag tror att det var grymt att jag inte visste när sticket kom. Började inte ens grina, eloge till mig ;)

Nu sitter jag här med en halvt bedövat ansikte och svullnad över högra kinden. Fick med mig ett helt A4 med grejer att tänka på efter en operation. Bland annat står det:

Det är normalt att man får en svullnad i och utanför munnen efter operationen. Svullnaden kan finnas kvar i 5-10 dagar. Blåmärken kan förekomma.


Haha kul, ingen utgång till helgen med andra ord :P

Juste, bara en grej till, ring inte! Jag kan inte prata utan dregglar bara så fort jag öppnar munnen, mysigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0