Härlig helg.

Hemma i Sthlm där det trillat ner en och en halv decimeter snö under min vistelse i goa gbg. Underbart tycker jag, gillar när det knarrar lite lätt under fötterna på en!

Men tillbaka till GBG... Sammanfattningsvis har det varit en händelserik och rolig helg som snyggt toppades med en svensk seger i världscupen, sug på den ni alla fotbollsfantaster till sportjournalister. Jag förväntar mig publicering imorgon! Otroligt skickligt gjort av Svante Johansson. Nämnas bör även Rolf-Göran höll hög klass även denna helg.

Kanske dags för lite sömn nu då jag både ska jobba och går på föreläsning i skolan imorgon. Sen fyller roomie 22 också, så det blir kalas hemma på kvällen. Stressigt med andra ord, absolut dags för refrängen nu. Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0