Hard rooock.

Nu är jag precis hemkommen från en spelning på Harry B James. Aa det är sant, hårdrocksklubben Harry B James... Patties vän spelade med sitt band och jag hängde på. Helt okej faktist även om jag brukar dra min egna gräns vid rock då hårdrock brukar bli liiite för mycket. Men som sagt, ganska ballt live.

Någonting som däremot inte var lika ballt var mitt försök till en rockig image. Jag brukar kunna vara rockig, ibland. Men inte just ikväll, slutade istället med att jag såg ut som en countrydonna i min cerise-rosa skjorta... En rockig grej var i alla fall att peace-fingrarna för ovanlighetens skull byttes ut mot riktiga rock-fingrar, vilket säkert även det gör sig bra på kort, haha...

Kommentarer
Postat av: Anna

Dåså Malla, nu har du lärt dig hårdrockens värld...nu är det bara HARDSTYLE kvar =) Det är grymt LIVE!!!!!

2009-02-05 @ 18:17:25
Postat av: MALIN

DU! en sak kan jag säga, jag viker mig ALDRIG för hardstyle, det är det värsta som finns!

2009-02-05 @ 22:16:17
URL: http://sopowerless.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahaha ja ska nog få dig på andra tankar =) Nu bor vi ju ihop så du kommer ju inte undan lixom!

2009-02-06 @ 03:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0