Första februari

Eftersom jag har bloggat dåligt senaste veckan tänkte jag slå på stort och skicka iväg ett andra inlägg för idag nu. Har egentligen inte så mycket att komma med förutom att jag försöker följa Beck samtidigt som Anna gör sig iordning för utgång och spelar typ världshistoriens sämsta musik, vet inte ens vad genren kallas men tänk grov huvudvärk så har du det...

Men musiken stör mig inte så jättemycket eftersom det tonar ner det läskiga i filmen en aning, är ju lite rädd av mig när det kommer till läskig film. Inte för att Beck är så jätteläskigt, men ändå, den kan vara det, ibland... I alla fall om man tittar på själv.


Ska kolla vidare på Gunvald och gänget nu..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0