Tandborste i toan.

Skulle igentligen tagit upp detta igår men dagen var verkligen proppfull med aktiviteter så jag hann inte... Men i alla fall, igår morse när jag klev upp runt 07.00 och pallrade mig till toaletten möttes jag av ett brev. Brevet låg på toalocket:

Hej!


Jag råkade på något sätt kasta ner din tandborste i toan igår :/
Mitt försök att rädda den i fallet från tandborstmuggen gjorde att den hamnade i toan istället.
Ta den här sålänge så köper jag en ny imorrn. Hahaha!!!


Sorry / Anna


Bredvid brevet låg det en ny tandborste så jag förstår i och för sig inte varför hon skulle köpa ytterligare en ny...? Men men kul var det i alla fall ;)




Hahaha tandborstsköra redan på högstadiet... Jag var även ögonskuggsskör då HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0