Snökaos

Jag hade tur som tog mig både till och ifrån skolan helskinnad imorse och jag är otroligt glad att morgonmötet var placerat på just morgonen då vägarna var relativt nypologade!

Nu sitter jag på Piggis. Skulle egentligen åkt till stallet direkt efter skolan då hoppningträning med mitt projekt Vibbe stod på schemat och därefter skulle jag hållit en träning. Detta blev nu framflyttat då snökaoset på gården är det dubbla jämfört med det kaos som äger rum i innerstan och i förorterna. Alla bussar är inställda och min pappas fyrhjulsdrivna jeep tar sig inte ens fram!! Om kvällspressen skulle sätta ut ordet snökaos på löpet skulle det för en gång skull inte vara en överdrift, med andra ord blir det till att stanna inne resten av dagen för min del då snön fortfarande praktiskt taget vräker ner!

Parantes: OM EXAKT EN MÅNAD ÅKER JAG TILL DUBAI!




Annas cykel mår såhär bra just nu...


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha de där är ju inte min hoj?!!!

2009-12-18 @ 06:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0