Mandarinskal!

Nu har jag skalat två mandariner och båda skalen befinner sig fortfarande i komplett skick. Efter en sådan bedrift får man önska sig någonting (!) och eftersom jag var så hungrig att jag var tvungen att äta två, får jag alltså önska mig två gånger. Funderar på om jag ska lägga mina önskningar på två olika grejer eller om jag ska slå ihop önskningarna och på så vis öka mina chanser för att min största önskan just nu ska slå in?

Vid några sekunders eftertanke faller valet på alternativ nummer två. Jag slår helt enkelt på stort och gör en dubbelönskning! Oddsen borde hamna på min sida då. Vad jag önskar mig är däremot hemligt eftersom jag inte tror att önskningen slår in om jag avslöjar den... Men ni får gärna spekulera i det om ni liksom jag inte har någonting vettigare för er.

Hur som helst så hoppas jag att min önskning slår in eftersom jag verkligen skulle behöva den just nu. Jag hoppas även att dessa komplett-skalnings-önskningar fungerar och att det inte bara är någon tråkig vuxen människa som har hittat på den bara för att undvika nerskräpande i form av citrusfrukts-skalbitar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0