Look forward to 2010!

Moa har undanhållit en bild ifrån Breeders. En bild på när jag hoppar 4årsfinalen med Lina. Det är förresten bara en dryg månad kvar nu tills det är dags för årets första tävling. Jag längtar som tusan efter att få känna adrenalinet pumpa och känslan av nervositet blandat med beslutsamhet... Love it!

Jag kan lova att det inte bara är jag som är laddad inför vårsäsongen 2010, jag har även tre tävlingsälskande hästar hemma i stallet som ständigt står i startgropen. Och sedan har jag ju Lilljunior och Vibbe som kanske inte har tävlingsmomentet som favoritsysselsättning än, men det kommer kanske i samband med att rutinen ökar.




Softline H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0