Julrea!


Idag har jag och Moa varit ute och flängt på julrean! Jag hittade flera fina grejer och är nu sjukt nöjd, shopping är verkligen högklassig terapi för själen! Framförallt när man är grabbskör... Jag hittade två klänningar på Vila, en kofta på Topshop, en topp på Tessie, en topp på Warehouse och en sjukt snygg sidenbolero på Oasis!

Ikväll blir det chill, ANNA HAR NÄMLIGEN FÅTT THE HANGOVER AV SIN PAPPA så det lär ju bli den ikväll. En fruktansvärt sevärd och otroligt rolig film!!!

Måste nämna min topp 5 just nu innan jag ger upp för kvällen och kastar mig i soffan:

Beyonce ft. Lady Gaga - Telephone

JLS - Everybody in love

Chris Brown - Crawl

Jay sean ft. Sean paul - Do you remember (tröttnar aldrig på den!!)

Black eyed peas - Missing you
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0