I love Annas job!

Imorse hade Anna skrivit en lapp till mig, en lapp som satt på en Nellypåse utanför mitt rum. På lappen stod det I love my job! ....och jag kan inget annat än att hålla med - I love Annas job!!

Förra veckan fick jag nämligen massa grejer ifrån Sthlms filmfestival, bland annat ett gymkort, mörk chocklad och typ 5 maskaror med tillhörande ögonfransserum. Igår var det dags igen, goodiebagsutdelning på Piggis. Loréal firade 100 år i fredags och jag fick hårvårdsprodukter och en ny maskara...

Imorse fann jag ju som sagt en Nellypåse utanför min dörr med massa fina grejer i, bland annat ett jättecoolt linne från Love Milly!! Behöver jag säga att jag fick en maskara också..? ;) Sen en massa annat fint från Nelly och Elle bland annat..

Tack tack tack världens bästa kusin med världens bästa jobb!!!



GoodieB.


Love Milly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0