Tjejtjusare botar skörhet.

Hälsotillståndet för mig i skrivande stund är aningens ostabilt. Psykiskt sätt är jag irriterad på mig själv, irriterad för att jag inte vet vad en viss person från igår heter. Detta är för mig psykiskt påfrestande.

Fysiskt sätt har jag träningsverk i benen, ni som varit på V förstår nog varför. Jag överdriver inte om jag påstår att jag gick upp och ned i en och samma trappa 70 gånger inatt. Mitt vänstra ben mår dock ännu sämre än mitt högra, det var nämligen det jag hamnade på när jag flög av Junior tidigare idag. Taskig balans och en lårkaka samt ett svullet knä som straff. Myys.

Just nu kollar jag på Sunes Jul samtidigt som jag väntar på att Moa ska komma hit. Sunes Jul är nästan tillräckligt underhållande för att dämpa både ångest och blåmärken. Det tackar vi för. 

Vill förresten tillägga att jag saknar min bästa vän jättemycket! Jobbigt att inte kunna ringa en person som man normalt sätt pratar med varje dag. Thank God for facebook.



  


Busunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0