Trååkigt

ÅÅÅ jag blir så otroligt rastlös när jag inte har någonting att göra! Börjar i skolan klockan 13 och har ingenting att göra tills dess, har liksom redan gjort ingenting sedan jag vaknade 07.30 imorse, seeegt!

Skulle sjukt gärna springa en runda om det inte var för mitt värkande knä. Ingen idé att åka till stallet innan skolan idag heller eftersom jag ändå inte kan rida :(

Har bestämt med Ida att vi ska åka till gården efter skolan idag, förhoppningsvis kan jag tävla imorgon och då måste jag ju ändå snygga till hästarna lite senare. Trimmningen får dock Hanna och Sandra stå för idag, men det blir nog bra för de är så duktiga :)

Får försöka plåstra om mina händer nu, såren ser så jäkla äckliga ut så jag vill inte att någon ska se dem i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0