Städning vare hääär.

Det råder städhysteri på piggis just nu. Anna har sprejat ner hela badrummet och dammsugit alla små vrår som tänkas kan hittas i våran 2,5rummare. Hon är duktig hon, som städar! Själv får jag lätt panik när dammsugaren slås på, kan vara mén jag bär med mig från min barndom... Föräldrar är ju oftast inte på det bästa humöret när det är dags för städning, framförallt inte mammor enligt min erfarenhet...

Har faktist själv försökt att städa här några gånger, men varje gång säger Anna bara till mig att jag inte behöver hålla på med det där eftersom hon ändå måste göra om det efteråt. Tror inte att min kära kusin litar på att jag klarar av det här med städning (vilket jag iofs kan erkänna att jag inte är världsmästare på...)

Aja hur som helst, fint blir det :) Ska snart pallra mig iväg och hälsa på farmor som är lite dålig för att sedan försöka hinna hem innan Bridget tittar förbi vid 20.00 ikväll. BAH!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0