Mot Björnö imorgon!

Dagarna går så sjuukt fort när man jobbar! Bara svischar förbi innan man hinner tänka på det, nu var det liksom kväll igen... Blir en hemmakväll på Söderby eftersom jag var med på träningen till ganska sent. Ska kolla film med lillsistah nu! Imorgon bär det av till Björnö i Norrtälje, det ska bli kuuul! Även fast semestern borde vara slut och vardagen borde ha börjat är det inte slut på mitt flängande hit och dit. Jag måste vara en fruktansvärt berest människa eftersom jag sällan stannar på ett och samma ställe under en längre tid, i alla fall inte under sommrarna, men jag gillar att ha det så, fart och fläkt ska det vara :)



Roslagen är fantastiskt fint på sommrarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0