Mitt första riktiga bröllop.

Jag har varit väldigt bissi de senaste dagarna och bloggen har inte fått högsta prioritet, men det ska bli ändring på det nu!

Den största händelsen förra veckanmåste vara min kusin Daniels bröllop. Jag hade bara varit på ett bröllop innan det i lördags och då handlade det varken om vigsel i kyrkan eller gräddbakelse till brudklänning. Mitt första bröllop, som förövrigt var mellan min morbror Robban och hans Petra var en riktig cup som överraskade oss alla. Kul på ett sätt men tråkigt på ett annat...

Nu fick jag i alla fall gå på ett riktigt bröllop med kyrka, kyrkklockor, gräddbakelsebrudklänning, tärnor, bestman, bröllopstårta, tal och efterföljande bröllopsfest! Och jag kan ju så här i efterhand säga att det var fantastiskt roligt!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0