joråsatte

Har varit lite skör såhär i slutet på min första arbetsvecka. För att jag absolut inte ska glömma bort att semestern är över för i år jobbar jag dessutom nu i helgen, kuuul (eeeh...). Trött idag, först en vecka jobb, vilket i och försig har varit ganska kul, problemet är bara att börja klockan 07.00, känns sådär då jag totalvänt på hela dygnet den senaste månaden, men men det ger sig. Firade Veras födelsedag igår oxå, Bauer på Söder, trevligt var det även om det såhär i efterhand var lite småsegt att ta sig upp imorse efter för få sovtimmar, men vill man så går det ju :) Nu ska jag nog göra lite nytta igen! Bah bah!



Grattis Veris! (Jag var visst lite trött här...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0